tirsdag den 28. september 2010

New York – nu i billeder

Jeg fik aldrig givet mere lyd på bloggen, siden jeg forlod NY og rejste til Honduras/Guatemala. Er du interesseret i at læse om og se billeder fra Thereses og min rejse sammen, kan du gå til hendes weblog.

Her vil jeg blot vise nogle billeder fra min tid i NY, da jeg nu har mulighed for at lægge disse ind. Mere kan ses og læses på de to andre danskeres weblog.

Det her er New York City …J4J i NY 053

… med den famøse Broadway og de lige så famøse gule taxier:J4J i NY 099

Og det her er Jews for Jesus’ bygning, som ligger blot et kvarters gang derfra:J4J i NY 007

I bygningens kælder pakkede jeg traktater i “campaignernes” tasker …J4J i NY 036

… så de senere kunne dele dem ud og tale med mennesker om, hvem Jesus er, efter et energisk: “Proclaim His salvation!!”:J4J i NY 028

Vi boede allesammen i bygningens øverste etager, der var indrettet som lejligheder. Her er fra venstre campaignerne Guy fra Florida/Israel og David fra Phoenix, Arizona, samt en besøgende fra Brooklyn, NY:J4J i NY 108

En udsøgt og ikke ret dyr fornøjelse var det at tage ud at spise på en af de mange restauranter, her sammen med de to andre danskere (i blåt) og de to kokke (i gult) – fra venstre Dinna, Mirjam, Gary og Wayne – dagen efter, vi var færdige med oprydningen efter kampagnen:J4J i NY 172

Når jeg genser billederne, kan jeg godt savne NYC med dens pluralisme, lækre restauranter, inspirerende kirker og flinke mennesker. Men som dansker bosiddende i København skal jeg vel ikke klage …

God bless you, America!

Ingen kommentarer: